Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

åh!

Av beatrice - 23 oktober 2011 20:14

Men så himla fin helg.


Kom hem i fredgskväll. Massa mys och mat med mamma och pappa. Känns som det var längesen.

Lördagen spenderades hor mormor med en massa fika och annat onyttigt som gör själen glad. På kvällen kom Lollis hit och bara.. Spred glädje. Glad Beisan. Tog igen allt sen hänt sen sist, åt mat, drack te till långt in på natten. Sjukt värt. Fina vännen.. Tycker om dig! Idag har bara varit slapp. Varit inne i stan med Gabiel. Tänkte ta tag i mitt liv och köpa en vettig telefon. Har insett att det är lite drygt att dra runt på T R E telefoner var jag än är, hmm..! Men. Det löste sig inte riktigt som jag hade tänkt mig. Lite jobbigt. Men... Nästa gång. Om en månad eller nåt. Önska mig lycka till... :)  Lite golf med Fabian förut. Haha... Jag är så b r a a a a!  

Nu blir mat. Kvalitétstid med mamma o pappa, ser film och somna som ett barn i soffan. Tåget går 05.45 imornbitti. Mmmhh, det ska bli skönt med en tidigt morgon! Eh. Jobbdag till drygt 19, sen kommer hem väntar en vovve på mig! :D Åh! .. Åtminstonde väntar jag på den :)


Typ.

Bra liv.


/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards