Alla inlägg under maj 2011

Av beatrice - 16 maj 2011 12:15

Måndag. 16e maj.
Ehhhhhh. Taggggggggg!

Fredag hela veckan eller?!


Ska snart till jobbet. Innan behövs det göras en liten sväng på Polet inför kvällen och morgondagen. Då säger vi så, dimman lättar formodligen framåt onsdageftermiddag, pyss!


/b

Av beatrice - 13 maj 2011 11:08

Jag gillar att du säger vad du tycker.
..Men det du säger att du tycker, säger inte mycket.

Av beatrice - 11 maj 2011 22:35

Det är bara onsdag ju. Min pojkipojk har åkte ifrån migggggg, tjåååååkigt. Bara åka hem till Sverige sådär.. Hm! ..Och jag åker inte förrän på lördag. LÅNGT KVAR!


Var på gymmet med Eve, Hedi och Anna förut. Greit de, har inte varit där på en vecka...... Lite dåligt..! Får blir en tur dit med Hanna imorn också. Men först ska jag ta mig en tur till Grönland. Ja, faktiskt. Och jag ska inte besöka Skatt Öst denna gång. Jag ska faktiskt leta upp huset där min farmor bodde som liten. Har letat reda på adressen och sånt. Ska bli.. Ja, vad säger man? Fint :)

Okejjjj, ska nanna i Johans skjorta inatt så det inte blir så ensamt då, buhu!



unexpected

/b

Av beatrice - 9 maj 2011 23:56

Sov länge.

Lite väl lite sömn under helgen..

Imorse packade jag och Johan  ihop lite picknick och gick till Slottsparken och åt frukost i solen. Det var mysmys :) OCH, megavarmt :) MMmhhhhmmmm! Imorgon ska jag sola från det att jag vaknar tills jag börjar jobba. Gytt? AH.


Hanna och Evve tvingar med mig på deras diet. Det känns hårt med yogurt och gurka. Jag kommer dö. Undra hur länge det håller? Men det klart.. Spanien kommer allt närmare. Jåbbittt..!

Gonatttttt, nu ska jag se The Tudors, brabra!


/b

!

Av beatrice - 8 maj 2011 13:15

Hm.

Det blev visst mer än en öl igår tror jag bestämt?

Vi drog ut på byn strax efter ett. Lustiga sammanträffanden. Efter ett besök på Nichol's and son hamnade vi på Friday's. Så jävla shysst kväll, gillerrrrryt!:))):):):))):) Innan vi gick hem sen shakade Evve loss på 7eleven, HAHAH, då var min kväll fulländad :D


Nu tar jag med min pöjk på bakispromenad i världens goaste väder. pösss!:))


/b

Av beatrice - 7 maj 2011 22:30

Slapp dag.

Asfint väder.

Kul att jobba då :)

Jag tackade nej till att jobba sjudagarsvecka. Jag har trots allt jobbar sex dagar denna, kommer ha sex dagar nästa vecka. Skulle varit ledig en dag på näsan 20dagar. Jag tyckte det kändes lite väl hårrt faktiskt.. Hm!


Nyss skypat lite med mammisopappis, godi! Saknar dom.

Snart kommer Eve och Gabi hit, vi ska ut å ta en öl, ha det bra.


/b

Av beatrice - 3 maj 2011 21:45

1. Jobb

2. Fixa långlånghår på afrosalong, Malin håller sällskap

3. Visa långlånghår

4. Fika

5. Söka jobb i Sverige

6. Pussa Johan

7. Nanna


 


:)

Av beatrice - 1 maj 2011 20:45

   

Ovido - Quiz & Flashcards