Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

helg

Av beatrice - 22 maj 2011 20:00

Helgerna går alltid så djävulskt fort. Vad hände? Nu är det söndagkväll igen. Jobb imorn, långdag igen. 12 timmar. Gott i plånki, men känner mig aningen sliten. Känns som det var första gången på länge som jag faktiskt slutade tidigt igår. Hann hem och duscha, äta och faktiskt ha tråkigt innan Eve, Heidi, Gabi och Eric kom. Bra ju! :o Sjuk kväll. Alltså, extremt. Sjukt. Händelsefull kväll. Förfestade hos mig tills grannarna bankade i väggen.. Strax efter 01. Drog till Friday's. Öste sönder ett par timmar, innan några begav sig hem med nya bekantskaper, andra med gamla. Ingen nämnd, ingen glömd :) Men. Så jävla bra kväll.


Lite bakfyllehäng på BIT Bog idag. Sweeeet. Enda dagen man är ledig från jobb, går man till jobbet :) okaj, peeerfekt! snakkes senare, hadeee!



/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards