Alla inlägg under februari 2011

Av beatrice - 6 februari 2011 16:52

Och helt plötsligt blev allt tomt och tyst.

Känner mig aningen rastlös måste jag medge.


I fredagskväll kom grapparna från Sunne, hur sweeeet som helst :D Alltså, det har bara varit så jääävla roligt! :D Lite chillfest på fredagen. I vilket fall för mig, jag skulle upp och öppna för första gången som skiftis på lördagen.... Dom andra gick ut och fick  gratis shots och öl.  Huuuur kan jag missa sånt??? :o

Lördagen på jobbet.. Jag var verkligen helt jävla cpförstörd, hahah fyyy..... Mitt huvud kanske inte var van med att arbeta så hårt om man säger, heeeeeeh. Men det gick bra iaf, jag klarade ju av det iaf, alltid något :) Sen vart det partipartiiiiiiiiiiiii all night long I guessssssssssss :)  Patrick tog med sig pallen in i duschen och tillbringade de två timmarna där, som vi skulle hinna sova innan dom skulle dra hem igen, hahah.... Sweet ändå.

Det har varit sjukt mycket folk i vår lilla lägnehet, saker på G heeeela tiden, alkohol, mat, musik. Och så... Nu är det bara tomt. Jag sitter här med lite chillmusik och undrar var alla tog vägen typ? Johan drog till jobbet för en timme sen och jag ska spendera kvällen ensam. Kul för mig, jiho!? Elleeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.........?

Det har varit en sjukt bra helg. Verkligen sjuktsjuktsjuuuuukt bra helg ::)):):):)) <3


Nu ska jag typ.

Lägga in bilderna från helgen och redigera. Kanske äta lite mat.... Borde städa upp här inne verkligen också,  ser ut som lite av en svinstia( :) ). Ska nog kosta på mig att raka benen också. Om du undrar när jag gjorde det senast, så jag kan förmodligen inte räkna så långt och det är riktig vinterpäls. Just so you know..? Eller förresten, jag ska nog sova lite först. La mig vid 5snåret i morse och gick upp vid 13. T r ö t t h e j....


/b

Av beatrice - 3 februari 2011 12:24

Sitter och käkar frukost. Ååååh, en sån underbar frukost!:))) Havregrynsgröt(körd i micron mmmmm) och.. Nej, just det, jag hade ju ingenting till. NAMNAMN! Ingen mjölk, ingen äppelmos eller nånting. Nepp, det kändes väl överskattat eller nåt :o HMMM.


Jag är lite rädd för den här dagen.......

Först ska jag till rövetaten(jo, men jag ska faktiskt ta mig dit idag tänkte jag, jeeey!) och bli förbannad med all sannorlikhet. Sen till jobbet.. AAAAH, just det jobbet. Stängning. Som skiftleider. Utan nån som är där och hjälper mig. Hmmmm... Det ska ju bli spännande?! Hanna lär få sitta med telefonen klistrad vid örat hela kvällen. Grattis till dig!! :):):):):):)


Jag tror faktiskt det är dags för mig att börja göra mig iordning. Och ta den sista godisen, så Johan inte får nån när han kommer hem, weehehe....... Sjukt stökigt i vår lägenhet nu. Shit.


önska mig lycka till.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards