Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

energi

Av beatrice - 19 februari 2011 13:17

Jag och Johan åkte hem igår, tidigt på morgonen. Det var extremt skönt. Att få komma hem till tryggheten på något sätt, när saker som hänt, händer, så vill man inte vara någon annanstans än hemma. 

Vi tog en fika efter lite trampning på stan. Det var gott. 

När Johan tog tåget till Sunne, tog jag bilen hem till mig och tillbringade några timmar med att läsa tidningen tre gånger, artiklar på nätet och liknande. Sedan kom Elin hit. Det var skönt. Att få prata om det. Allt. 


Imorse gick jag upp vid 8, termometern visade -20. Jag gick bort till Elin. Som förr. Det är det som är så skönt. Även om vi inte sets på så otroligt länge, jag har nog inte varit hemma hos dom på.... 4 år eller nåt, så är det ändå precis som vanligt. Det är en trygghet. 

Jag följde med ut till stallet där hon har sin häst, och vi var där hela förmiddagen. Vi red en tur, snön gick upp till knäna på hästarna på vissa ställen, stackarna..! Men. När vi kom travande där, på en lång raksträcka.. Trädkronorna hängde över vägen, snön glittrade av solens strålar. Vi pratade och skrattade.. Hela jag fylldes av energi. Det var en fantastisk känsla. 


Det som hänt här är så fruktansvärt, att jag inte kan förstå det än. Inte just nu. Men imorgoneftermiddag, då hoppas jag att den här förmiddagen kommer vara till hjälp..


guld värt

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards