Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av beatrice - 19 augusti 2010 16:11

MM.

Sista jobbdagen för i sommar.

Hur det känns?

Tack som frågar, ganska bra faktiskt!

..Och försvinner pekkvädret också så blir det väl ännu bättre antar jag.


Konstigt.

Det bara slog mig... På tisdag, har jag och Johan varit tillsammans i två år.

TVÅ ÅR! Allt har bara.. Forsat fram.. Konstigt att det har gått så länge.. Så snabbt! Oj, det har hänt mycket sedan dess på något sätt. Det är fint.


Förmodligen åker vi till grannlandet i väst imorn. Kanske fixar något jobb, om de inte har ringt från Gardemoen då. Det kommer bli en spännande höst :)

Men först.. Lite semester, skönt.


Mja, får nog trycka lite ahlgrens bilar innan jag gör mina sista timmar i bokhandeln.



does she loves you better then I can?

/b

Ovido - Quiz & Flashcards