Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

:oooDet

Av beatrice - 2 juni 2010 23:27

Det närmar sig... Fortare än man tror. Jag tar fan studenten om ÅTTA dagar! Det är ju bara sjuuuukt.. :o Känns konstigt.

Har dock varit ledig hela veckan ändå. Typ. I måndags var det ju ingenting. Fick veta vad man fick i betyg i Svenska C och ingen UF. Lediga dagen igår tillbringades med Emelie. Åkte ut till Skutberget vid 10 på mogronen. Låg på vår standardklippa i fem timmar, innan vi åkte in till stan och käkade lite mat. Sedan åkte vi till södra kroppkärr, där klarälvsbanan börjar. Jag cyklade, Emelie åkte inlines, typ... Tre mil sammanlagt! Hur duktiga som helst! Men det var fan asgott :) Gilllllaasssss...!

Imorse åkte jag med pappi till Sunne, till Johan. Jag, han och Sandra badade vovvarna :) Huuuur varmt som helst ju...!! Solade typ hela dagen sen :) Och myste med missungarna. Så gosia då.. Dom som är 3½ vecka är jättestora om man jämför med de nyfödda.. Awwww, vill ha allihopa! En av de gråa och den beiga är såååååå sööööta :) Älskar!


Hmm... Ja, nej men.. Ja kanske skulle sova..? Imorgon är det SISTA gången jag är i skolan innan studenten. Fan vad jag tjatar om det men.. GALET! :ooooooooooo Kan inte fatta det. KAN verkligen inte fatta det! hejdah


Johan

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards